Min viktresa!

fredag 24 maj 2013

Hur smidigt kan det bli?

Jag har fått möjligheten att testa BOXDAY!
Det är antingen färdigfyllda boxar med sånt man ofta glömmer köpa, typ bindor, toapappar, tops och dylikt eller så kan du göra som jag och fylla en box själv med det du vill ha.
Jag valde bla fryspåsar, rengöringsmedel och lite annat.
Det kommer hemskickat och med den intervallen du väljer. Jag har just nu via BOXDAY ett erbjudande till DIG!

Tipsa om Boxday till din vän som alltid lyckas glömma att köpa toalettpapper, eller berätta för din vän med det stressiga familjelivet att Boxday tar hand om de tråkiga på inköpslistan så din vän kan fokusera på roligare saker istället.
Om du vill ge bort fri frakt och 10 procent (%) på första beställningen till dina vänner så ber du dem bara använda samma länk, http://www.boxday.se/buzzador.

Precis så enkelt är det!

Kramen
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar