Min viktresa!

tisdag 19 mars 2013

Sjuk!

Är hemma med feber, frossa och förkylning.
Släktforskar lite när jag orkar men ligger mest i sängen och lyssnar på bok, just nu är det Fröknarna von Pahlen del 6.
Orkar inte blogga som jag vill men skickar ändå upp lite nya bilder så ni ser att jag lever.
Har bytheway återigen nått lägsta vikt.. Tyvärr pga av att jag inte får behålla maten..allt går rakt genom systemet..men men..




Min vän i nöd!
Fick en tulpanbukett av en glad biblioteksbesökare.
 
Gubben överraskade med med förlovningstårta på vår ettåriga förlovningsdag.

Testar denna men känner ingen smak och det är trist eftersom jag verkligen älskar Zoegas kaffe!
http://www.zoegas.se/vart-kaffe/dark-temptation/
Längtar till sommaren och sommarstugan!
Har gjort lite matlådor.
Förhoppningsvis orkar jag blogga mer när jag blir frisk.
















Ha de gott så hejar vi fram LHC till vinst ikväll!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar