Min viktresa!

onsdag 27 februari 2013

Underbart mail jag fick idag!

Kära vän,

Hur mår du idag? Jag hoppas bra, jag dr Anthony Shepherd från Harlesden, nordvästra London, här i England. Jag arbetar för Credit Suisse Bank London. Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att vara en stor enorm fördel för oss båda. I min avdelning, som är biträdande chef (Greater London region), jag upptäckte en övergiven summan av $ 16,5 miljoner kastar (Sexton miljoner femhundra tusen kastar och pund) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late Mr Ron Bramlage, en amerikan som bor i Kansas stater som var ett offer för en helikopterkrasch i fjol Jun 8, 2012, i Florida träsk döda honom och familjemedlemmar. Ron var 45-år gammal. Även i helikoptern vid tidpunkten för olyckan var hans hustru Rebecca, 43, och parets barn - Brandon, 15, Boston, 13, Beau, 11, och 8-åriga Roxanne - dödades. Piloten var också död.

Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i synnerhet på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen häri Nu vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det jag personligen har tappat målet att hitta de anhöriga under en lång tid nu. Min kära vän, jag söker ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer bidragsmottagaren till den avlidna så att intäkterna från detta konto värderas till 16,5 miljoner pounces kan betalas ut till dig.

Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% till dig, har jag fått alla nödvändiga juridiska dokument som vi kan använda för att backa upp detta påstående vi gör. Allt jag behöver är att fylla i ditt namn till handlingarna och legaliseras det i domstol här för att visa dig som den rättmätiga förmånstagaren, allt jag behöver nu din ärliga samarbete, sekretess och pålitlighet för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen här i London och i ditt land.

Snälla, vänligen ge mig följande: som vi har 5 dagar att köra igenom det, det är mycket, mycket brådskande TACK.

1. Fullständigt namn:

2. Ditt telefonnummer:

3. Din Kontakt Adress:

4. Ålder / Kön:

5. Kärna jobb / Yrke:


Vänligen svara på min e-post här: dr.anthonysp55@yahoo.com

Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att finna detta förslag intressant, är Var på din bekräftelse av detta meddelande om ditt intresse och kommer att förse dig med mer information finns om hur vi kan åstadkomma denna transaktion.

Sträva efter att meddela mig ert beslut snarare än att hålla mig väntar.

Vänligen svara på min e-post här: dr.anthonysp55@yahoo.com

Bästa hälsningar,

Dr.Anthony Shepherd

PS: Stackars pilot......

5 kommentarer:

  1. Hur upphetsad är du nu Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som svar till Dig Anonym ang min upphetsning så är svaret att jag just nu inte är speciellt upphetsad men ikväll kanske när min man och jag har lite mys.....kan det hända!

      Radera
    2. "Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär" enl. mailet :-)

      Radera
    3. Menade ju att i mailet står "Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk
      karaktär av ..........o.s.v " :-)

      Radera
  2. Satans bedrägeri !

    SvaraRadera