Min viktresa!

söndag 3 februari 2013

Andas!!

Idag är det Andningens Dag!
Igår var det Löpningens Dag!
Imorgon kommer min sambo hem!
Gissa vilken Dag jag mest sett framemot under den vecka som gått??

Sen jag bloggat senast har det inte hänt så mycket, jag har försökt lära mig min nya mobil, jag har jobbat helg, jag skulle gått på krogen i fredags men mina festarkompisar blev sjuka så vi får ta igen det ordentligt nästa DejaVu istället.
Jag har klippt mig och varit på massage.
Idag har jag promenixat lite och lagat mat givietvis.



































Har gjort köttfärssås, lax


















och kyckling med rotfruktsgratäng. Bild kommer nog senare.

Jag har även stört mig på mina grannar...
Det här är en vanlig syn i vår trapp..
 Stod i trappan 27/1 till 30/1.
 Står i trappan sen 1/2.
Stod i trappan 27/1 till 3/2.















Jo, jag såg ju på Melodifestivalen igår men det hade jag redan glömt bort....
Nu ska jag återgå till att vårda min migrän och bara ta det lugnt!

Kram på Er!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar