Min viktresa!

söndag 11 november 2012

Söndag!

Nu är det snart dags för min nya födelsedag ;), på lördag fyller jag 2 år!
Jag kan inte fatta att det är 2 år sen jag gjorde min fetmaoperation och jag har svårt att ta in allt som hänt sen dess. Jag kan dock inte förneka att jag är oerhört glad och stolt över mig själv att jag verkligen tog det steget.
I fredags fick jag bilderna från Christoffer Edling som han tog till Wellnessrepotaget om mig, han är GRYM på att fota den killen o så är han extremt snygg också..o det gjorde ju inget..
Jag fick 6 st bilder och här ser ni ett smakprov:






















o så Åsa för några år sen...



















2-års resultat kommer i helgen!
-----------------------------------------------------------------------

Jo så var det söndag igen, känns som det är söndag varje vecka ;)

Jag jobbade igår och tog det lite lugnt efteråt, diskade i allafall.

Idag har jag dock varit lite mer aktiv, jag diskade lite idag också,  jag har gått till ÖB och handlat lite













Väl hemma igen började jag tvätta (någon hade ju snott min tvättid i fredags), jag har bäddat rent i sängarna, dammsugit och plockat lite, sen kom jag på att jag ville göra omelett och bara hade 3 ägg hemma så nyss blev det en promenix till LIDL.

Så dagens motionsrunda på  dryga 7 km kan jag inte klaga på, imorgon blir det ett härligt pilatespass på Korpen igen!
Nu äter jag lite och har precis satt på lite kaffe.. 

Spela lite bingo, surfa lite och ta en kopp kaffe innan tvättstugan ropar igen!

Ha en bra söndag och Fars Dag alla ni!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar