Min viktresa!

måndag 19 november 2012

IPad vs Samsung















Ja, som rubriken lyder så är det ett val jag står mellan, det är tal om att vi ska få varsin på jobbet och jag har nu i ungefär 2 månader använt IPaden och ska imorgon byta så jag får testa Samsungen innan jag bestämmer mig. Har DU testat båda och i så fall vilken rekommenderar du?
Nåväl ytterliggare ett av problemen här i I-länderna! Nästan så man skäms för att få välja även om det är en del av mitt yrke att kunna.

Idag har jag jobbat precis som vanligt, har mest sysslat med krav och räkningsutskick.... Ja, vi har några låntagare som inte återlämnar böckerna i tid..








Efter jobbet gick jag till Korpen och hade ett pass pilates, underbart skönt och jag kan lova att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon ;)















Nu har jag precis plockat ihop kläder och böcker som ska med till jobbet imorgon, snart hoppas jag att få Skypa med sambon, äta lite och så ligga på spikmattan. Sen är det dags att sova!

Här får ni en sista bild bara för att jag mår så bra idag, är lyckligast av lycklig. Jag har det verkligen bra i mitt förhållande och Jan är mitt livs kärlek.
Kramar
//Åsa

1 kommentar:

  1. Jag kör den nyaste Samsung galaxy tabben och är skit nöjd! Fördel om man har 3G så kan du ringa i från den tabben.

    Jag tycker inte de med Appel är de där jävla Ituns.

    SvaraRadera