Min viktresa!

lördag 20 oktober 2012

Äntligen snö!

Nu verkar snön vara på gång och det längtar jag efter!
Är bara lite orolig att den planerande Ullaredsturen ska bli inställd men jag överlever väl det också i så fall!

Idag har jag jobbat och det gick bra även om Östgötatrafiken inte riktigt har anpassat bussturerna efter mitt schema , vilket jag tycker är lite dåligt ;)
Som tur är så jag har jag väldigt bra kollegor som tillåter mig att komma några minuter försent och att smita precis vid stängningsdags. Jag har mutat min lördagskollega med lite gottis och idag hade jag med mig kanelpaj till honom. Hoppas den blev uppskattad!
Jan har även haft en vän här som jag träffade för första gången, nu känns det verkligen att vi är sambos och det känns bara underbart. Vad jag älskar den mannen!

Nu ska jag googla fram receptet på Pajalagröt och kolla om jag har alla ingredienser hemma!

Trevlig lördag!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar