Min viktresa!

lördag 26 maj 2012

Äntligen!

Nu har jag hittat en Tankini med bygel som passar mig. Det är storlek 38D. Jag skulle viljat ha E-kupa men den satt bra ändå.
Igår åkte jag ner till Jan, resan skulle tagit 5:16 timmar men pga att ena tåget var ersatt med buss kom jag ner hit 90 minuter senare än beräknat..
Idag firar vi fem månader och vi har varit i Svenljunga och ätit glass ( o köpt Tankini) samt varit i Gislaved och ätit. Nu ska jag dricka kaffe och vila med Jan innan han ska börja jobba kl 22. Jag har köpt lite godis som jag tänkte ha till Eurovision ikväll. Jag får ju roa mig bäst jag kan.
Ha en bra pingstafton!
Kram
//Åsa


1 kommentar:

  1. Tänk att du hamnade i Gislaved av alla ställen. Där jag bor, och dessutom en helg som är heltokig här. Vädret var ju toppen så jag kan tänka mig att det var mer folk än vanligt ute på gatorna, vet inte hur länge su var här men detta är en av de största helgerna vi har här. Studenternas stora helg, bybornas stora helg... Folkfest kan man säga- Hoppas i alla fall att pizzan på Ole dole doff var god och kanske att du kommer till baka en dag så allt är normalt här i hålan... Kramar Elisabeth...

    SvaraRadera