Min viktresa!

måndag 21 maj 2012

18 månader efter min Gastric ByPass...

mår jag mycket bra även om jag skulle önska att vikten gick lite mer nedåt... Visst är jag nöjd som det är men 5 kg till skulle jag inte bli ledsen om det försvann. Kanske kan jag svettas bort det i sommar :).

Mitt resultat ut så här:
- 53,8 kg sen operationen (totalt - 72,8 kg sen maxvikten)
Jag har gått upp lite under våren men det bryr jag mig inte så mycket om :)
Jag har minskat 168,5 cm runt om på kroppen, mest i midja (- 43 cm)

och så här ser jag ut med skillnaden på dagen 18 månader efter min GBP:














och dagen efter när Jan och jag samt hans bror och dennes dotter var på middag hos hans syssling:


















Nu ska jag hoppa i säng, mer bloggande och många fler bilder blir det i morgon!
Må väl och var rädda om Er!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar