Min viktresa!

onsdag 11 april 2012

UTMANINGEN!




Efter en lång och smärtsam senvinter med både operation, sjukskrivning och oärliga människor i min omgivning har jag tröstätit och mått allmänt dåligt så nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i mitt liv och hälsa.
Jag har gått med i Helenas UTMANINGEN!

Så det här blir mitt mål:
Jag tänker träna och avstå godis så mycket som möjligt.
5 km slingan ska powerwalkas eller joggas MINST tre gånger/veckan, blir det fler så gör det mig inget heller. Jag vill inte gå ner så mycket mer i vikt men jag vill få bättre och starkare kropp. Min sjukgymnast påpekade det när jag fick massage förra gången att jag har ont om muskler i skulderpartiet. Så jag säger som Björn Ranelid..... NU KÖR VI!

Gå med du också!

Kram
//Åsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar