Min viktresa!

söndag 22 april 2012

Utmaningen vecka 1

Så där, nu har vecka 1 gått av utmaningen och jag har gått/joggat totalt 20,46 km. Mitt mål är att MINST gå/jogga 15km/vecka så visst är jag nöjd med vecka 1.

 Följde Jan till jobbet och tog en extra sväng hem igen!
 Samma som dagen innan, följde Jan till jobbet men så började det regna så jag gick bara en liten extra sväng.
Tillbaka i Vadstena gick Jan o jag en kvällspromenad.











Jag åkte ner till Jan i torsdags och det var en resa jag sent ska glömma.. För att åka 17 mil söderut var jag tvungen att börja resan med att åka 7 mil norrut..
Jan bor 4 mil söder om Borås och min resa var:
Vadstena - Motala - Buss
Motala - Hallsberg - Tåg
Hallsberg - Falköping - Tåg
Falköping - Limmared - Buss
Resan tog totalt 5,5 timma men vad gör man inte för att få umgås med kärleken <3 ?

Nu blir det en dusch och sen bums i säng, jobba imorgon!

Kramas mycket och ofta!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar