Min viktresa!

onsdag 14 december 2011

Vinst!




Bilderna från facebook och rutstore.se

Säger som mamma (och jag vet fortfarande inte var ifrån uttrycket kommer). det är till att ha matjord i fickorna!

I år kan jag glädjas extra mycket åt vinsten eftersom det finns storlekar som passar... Visseligen vet jag inte vilken bokstav jag ska ha men jag skrev i mitt mail att jag normalt har 40/42 nu så M eller L blir nog bra, skicka den ni anser passar bäst!

Annars rullar det på sakta men säkert, mycket jobb, släktforskning och kaffe har det blivit men det är bara roligt (tänkte mest på släktforskningen).

Pga sjukdom på jobbet kommer jag jobba extra till 19:15 ikväll efter det ska jag väl forska en stund. Får se om jag tar mig ner till landsarkivet imorgon för uppgifter som inte finns på nätet än, tänkte gå dit på fredag när jag är ledig men fick veta av en vän att de har stängt pga utbildning då... Så typiskt...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och arbeta vidare, snart dags att byta av mina kollegor i lånedisken så de får lite lunch!

På återseende och ta det lugnt i trafiken!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar