Min viktresa!

torsdag 17 november 2011

1 årsdagen!

Så där nu är snart min första födelsedag som magsäcksopererad över...
Dagen har varit bra, jag har passat på att börja flytta också!

Här kommer både bilder och mått:
Vikt: -52,1 kg
Mått:
Vad: - 9 cm
Lår: -25 cm
Höft: - 36 cm
Midja: - 42 cm
Byst: - 33 cm
Gäddhäng: - 11,5 cm







Ja, en viss skillnad kan tom jag se nu..

Nu blir det en dusch och sängen, är fortfarande förkyld så det blir lite plock med grejor imorgon.

See you!

Kram
//Åsa

5 kommentarer:

  1. Oj vilken skillnad! :)
    Jättebra jobbat! :)

    SvaraRadera
  2. Måste bara fråga... Du måste inte svara... Vad var din startvikt???
    Du är superfin nu!!!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. Min startvikt var 127 kg och min maxvikt var 146 kg. Idag vägde jag 74.9 kg. Kram

    SvaraRadera
  4. Det är inte klokt att en människa kan förvandlas så på bara 1 år!! Du är jättevacker! Grattis!

    Åsa G. / Free

    SvaraRadera
  5. Wow vilken skillnad... imponerad... Härligt att förlorat så mycket i vikt... Krameli Kram

    SvaraRadera