Min viktresa!

tisdag 25 oktober 2011

Måndagen!

Igår var det en lååång måndag!
Jag fick jobba dubbelpass i lånedisken eftersom vi har en kollega som är sjuk så det blev 6 timmar i disken för mig. Kan lova att jag var seg när jag gick hem. Hade först tänkt att gå direkt till Korpen men jag var så trött och hade yrsel när jag slutade så det blev inget.
När jag hade varit hemma 1 timme så tänkte jag om och åkte till Korpen ändå!
Det blev 62 minuter på löpbandet med intervaller gå/löp. Skönt att rensa både knopp och kropp.

Jag invigde min nya klänning igår och det var 2 som tyckte den var fin och det tycker ju jag också!


Nu har jag långlunch, äter kycklingwok och ska snart gå till Meddo och sola lite.

Ni får alla ha en bra dag!

Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Vilken underbar lång tröja..Sådan skulle jag också vilja ha..Måste shoppa lite..hihi
    Ja,vem trodde vi kunde ha stl M för 1 år sedan..Inte klokt vad duktiga vi är..Snygg är du i massor och det lyser om dig
    kramizar

    SvaraRadera