Min viktresa!

torsdag 1 september 2011

Vinster och Rivstart 2011!

Japp, denna bild är den jag fick när jag rättade min bingolott i måndags... Tror jag är i chock fortfarande..
Superkul och eftersom Teddy och jag pratat om en ny soffa i flera år så får det bli en ny soffa nu!

Veckan har varit intensiv men jag har hunnit motionera ganska bra ändå.
De vanliga rundorna till och från jobbet har det blivit och inga onyttigheter (nästan).

I måndags jobbade jag som vanligt, på kvällen var det dags för stenografikurs.
I tisdags jobbade jag heldag (8:30-19:15) så då hann jag inte med så mycket.
I går jobbade jag sen på kvällen kom mina svärföräldrar, mamma, Janne, mormor, Tom och Elin och firade min födelsedag lite i efterskott.
Då vann jag 50 kr på en trisslott jag fick av mamma och Janne, så den här veckan har jag haft matjord i fickorna.

Efter jobbet idag blir det massage och sen är jag ledig till kl 12:30 på måndag... Ska se om jag hittar några byxor imorgon tänkte jag.

Nu ska jag återgå till arbetet, dags för mellis som blir kvarg med yoghurt och en banan.

Kramar till Er alla!
//Åsa

5 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!! Vad kul att ni vann =) Hoppas ni hittar en soffa ni blir nöjda med!! Kram

    SvaraRadera
  2. Varför har man tur av att ha matjord i fickorna?
    Jag har hört uttrycket hela mitt liv men har inte klart för mig var det kommer ifrån. Och är det använt i hela landet eller är det bara vi östgötar, eller kanske bara Vadstenabor, som får tur av att ha matjord i fickorna?

    SvaraRadera
  3. Oj!! Vad roligt med vinsten! GRATTIS och hoppas ni hittar en riktigt bra soffa för dom pengarna! :-D

    Och det där uttrycket med matjord i fickorna har jag aldrig hört förut! ^^

    Stor kram och tack för dina fina kommentarer!

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS till eran vinst:) Jätte roligt och hoppas ni hittar en riktigt mys soffa:)
    kramen

    SvaraRadera