Min viktresa!

måndag 26 september 2011

Gårdagens shopping i Örebro!

Det blev inte så mycket shoppat som jag tänk innan men vi hittade det viktigaste och det var en häcksax så idag har Teddy börjat klippa häcken. Han köpte sig en jacka också som han ska ha till och från jobbet.
Jag köpte 2 par strumpbyxor, 1 par gympaskor (till Korpen) och 1 par svarta låga tygskor att ha nu innan snön kommer. Gympaskorna blev jag så glad när jag provade, det var juniorskor (stl 38,5) men de måste varit stora i storleken men de var ju billiga (extrapris på Intersport) så de blir bra att slita på när jag är på Korpen.

Det var allt vi köpte, det var mest skönt att bara komma ut och göra nått annat istället för att sitta hemma och glo!

Nu en dusch och imorgon den efterlängtade hårklippningen!

På återseende!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar