Min viktresa!

fredag 9 september 2011

Dagens motion och outfit!

Idag har det varit en bra dag, trots lite illamående och magont.

Dagens Åsa har sett ut så här:
Ny tunika och nya jeans!
Nej, jag är verkligen inte gravid, håller bara händerna där ändå!

Jag har startat höstens utresningskur nu, jag brukar ju dricka detta 1 gång på våren och 1 gång på hösten. I våras blev det inget eftersom jag inte vågade för den lilla magsäckens skull men nu kör jag igång och hoppas det går bra. Köpte denna via Let´s Deal och gjorde ett bra pris och det kan man ju inte klaga på!
Lite motion har det blivit idag också, det blåste vid Vätterns strand men det var så otroligt skönt att komma ut och rensa skallen. Jag MÅSTE börja tänka mer på mig själv och min hälsa men är dålig på det... Nu Rivstart är jag på G igen!

Nu ikväll har jag ätit kinamat, närmare bestämt stekt kycklingfilé med cashewnötter och ananas. Har 2 måltider kvar därute i köket så det blir en bra lunch imorgon innan det är personalfest med Teddys jobb.

Lite andra maträtter jag ätit:
1/2 tunnbrödsrulle med kantarellost, avokado och räkor.
Egen pizza gjord på hällakaka och med kassler, tacosås och banan på.

Nu ska jag återgå till Finnkampen och ev lite kaffe!

Imorgon kommer ett inlägg med recept och bild på ett perfekt mellanmål!

Puss o Kram på Er alla!
//Åsa

3 kommentarer:

  1. Räkor är ju så underbart och det kan man äta många av,och bara njuta.
    Tunnbröd har jag lite problem med då det är för vitt brödet.
    Sådan pizza ska jag också göra,mumsigt
    ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Åh,nu blev jag sugen på räkor :-)!
    Du ser så sund och fräsh ut på bilderna!Jättefin!
    Ha en trevlig helg,kram Vickan

    SvaraRadera
  3. TÄVLING!!
    Vinn ett par skit snygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!
    MVH

    SvaraRadera