Min viktresa!

tisdag 23 augusti 2011

Rivstart dag 2 och Gummibröllop!

Idag har jag haft delad tur på jobbet 8:30 - 13:15 och 15:45 - 19:15 med långlunch däremellan så det blev några turer fram och tillbaka till jobbet idag. Sammanlagt har jag gått 5,4 km och runt 6500 steg på jobbet.
Det är jag nöjd med.
4 st sådana här turer blev det idag!

Inatt hade jag otroligt ont i magen, jag låg och vred mig av smärta ca 1 timme och tittade på klockan sista gången 03:37 så det blev inte så värst många timmars sömn inatt. Nu mår jag bättre och illamåendet är borta, lite ont i magen men inte värre än att det funkar att jobba.

Teddy och jag firar gummibröllop idag, dvs vi har varit gifta 8 år. Förstår inte hur fort tiden går. Han är HELA mitt liv och jag älskar honom så otroligt mycket.
Firade med 1/2 chokladtopp.

Ja, det var 2003 och jag vägde ca 60 kg mer då än vad jag gör nu. Min maxvikt hade jag 2001 men detta ligger så nära den.

Nu ska jag ta det lugnt, sova tidigt idag. Skulle haft sovmorgon länge imorgon men med sjukdom och semestrar så blev det ändrat så jag börjar 1,5 timme tidigare än vad jag skulle. Det blir kvällspass även imorgon.

Nu en dusch och sen en jordgubbssmoothie!

Må gott och var rädda om Er!
Kram
//Åsa

3 kommentarer:

  1. Grattis till er :)

    och wow, vilken skillnad det är pa bilden här ovan och bilden uppe i hörnet! Grymt :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen! Hänt lite sen dess du ;).

    SvaraRadera
  3. wow säger jag bara !!!
    Helt stum...Det är en helt annan person som står där ser det ut som...Du har gjort en super resa med 60 kg..
    Grattis till er bröllops dag:)!!!
    Ta hand om er och ha en skön kväll,,kramiz

    SvaraRadera