Min viktresa!

torsdag 11 augusti 2011

En vanlig torsdag!

Idag har jag inte varit ute och sprungit, jag kände att jag behövde en paus eftersom jag på nått sätt har hittat muskler jag inte visste att jag hade och vissa av dom känner jag mer av än andra så att säga.

Jag har inte suttit på mitt feta arsle hela dagen trots det. Jag har dammsugit och svabbat alla golv, jag har varit på återvinningsstationen med tidningar och kartonger och jag har varit till Coop och handlat lite till middagen som jag äter nu.
Chilikasslergratäng med bulgur.. God men hot, hot, hot..
Gårdagens middag och dagens lunch blev kotlett med potatis, sås och grönsaker.

Nu ska jag äta lugnt och försiktigt, fryser och är trött så jag hoppas det inte blir nått mer än så av det. Sängen väntar tidigt idag och jag är sugen på att läsa lite.

Kramizzar
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar