Min viktresa!

fredag 22 juli 2011

Ny mobil & semester!



Då är semestern här, jag slutade kl 14:30 igår och ska inte jobba förens kl 08:15 måndagen den 22 augusti. Det låter väl härligt?
Firade igår på Gamla Kondis med en Café Latte och en halv blåbärsmuffin tillsammans med bästa Bella.

Nya mobilen är jag mycket nöjd med, visst skulle jag vilja ha längre batteritid men i början så pillar man ju så mycket på den... Fast för 999 kr så får man inte bättre. Ett bra köp tycker jag i allafall.
Jag har installerat både Runkeeper och Facebook-appar så nu är det viktigaste klart.

Idag tar vi det lugnt, har varit hos mamma och tagit in deras post och nu spelar jag spel på Facebook och dricker kaffe.

Inatt var det regn och åska till tusan men jag kunde sova lite mellan mullren så det var inte så farligt.

Imorgon blir det fjårtiskalas i Motala då Teddys systers dotter fyller. Vi ska även passa på att åka förbi Biltema och köpa det sista till bilen, sen kan vi ombesikta den nästa vecka innan vi åker på semester.

Vikten rör sig fort nedåt nu, efter att "bara" ha gått ner 1,6 kg på 1 månad har jag nu gått ner 2 kg sen i söndags.

Ha det gott och ta det lugnt på vägarna!

Kram
//Åsa

1 kommentar: