Min viktresa!

tisdag 5 juli 2011

Lite mat!

Här ser ni bilder på mina senaste måltider:
Just nu äter jag pannbiff med färskpotatis, keso och gurka!
Gårdagens middag blev stekt korv, stuvade makaroner och mozarella.
Gårdagens kvällsmat var keso, äpple och kanel.
En mellis igår bestod av grovt bröd, vitlöksost och stekt ägg.
Mellis med kvarg och nyplockade smultron.
Denna kvarg kan jag verkligen rekommendera, finns hos Lidl och kostar endast 4.98 kr. Synd att vi inte har Lidl i Vadstena men jag får passa på när vi är i Motala eller Mjölby.

Snart tillbaka till jobbet för lite kvällsarbete!

Fick ett paket med kläder från Ellos i lådan idag så snart kommer det fler shoppingbilder!

Säger Grattis till min man men berättar mer när jag vet att jag får ;)!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar