Min viktresa!

onsdag 29 juni 2011

Varmaste onsdagen på länge!

Dagen började med migrän och den har ännu inte gått över...

Var till Motala och besiktigade bilen, 3 st 2:or blev det bla för svagt sken på en lykta och handbromsvajern var på väg att gå av...
Kikade lite i butikerna i Motala men hittade inget, tur att jag hade trevligt sällskap i form av Lena S.
Dagens outfit är:

och den här regnjackan med tillhörande byxor förälskade jag mig i... STORLEK 44... Fattar NI storlek 44!!! Jag tycker det är underbart, tyvärr var inte priset så speciellt underbart så det blev inget köp den här gången.

Nu jobbar jag 2 timmar till, sen blir det gräsklippning och försök till migränborttagning.
Pratade med "mitt" medium nyss och bokade en healing på fredag, det längtar jag efter!

Må väl!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar