Min viktresa!

torsdag 23 juni 2011

Tröttheten slog till!

Så där ja, nu är jag ledig några dagar och tur är väl det för attans så trött jag varit idag och nu efter jobbet. Har jobbat 8:30 - 19:15 idag och sitter nu och gäspar framför skärmen.
Det blir en dusch och sen sängen.

Imorgon är det midsommar och vi har INGA planer alls, ska bara vara hemma och mysa. På söndag däremot åker vi på kryssning till Åland tillsammans med Tobias (syrrans minste), det ska bli superskoj.

18 arbetsdagar kvar till semestern, gillar´t.

Kram
//Åsa

3 kommentarer:

  1. Vill också bara vara hemma och mysa :-(

    Hoppas ni får det jättehärligt, kramar

    SvaraRadera
  2. härligt att bara ha det mys, inget planerat :)

    kul med kryssning också!

    jaså, 1 kg / vecka.. det gör inte jag :/ ligger nu sämre till.. när gjorde du din op?

    SvaraRadera
  3. vad bra du varit! visst är det en bra hjälp med op, ångrar aldrig att jag gjort den :D

    ja det går segt ibland :/ vill att det ska rusa, hehe

    SvaraRadera