Min viktresa!

lördag 18 juni 2011

Shopping (as usual) + 7 månaders bilder!

Dagen har tillbringats i Mjölby och Motala. Vi tänkte inte åka till Motala eftersom det är Vätternrundan och en MASSA j*vla cyklister överallt men suget efter shopping blev förstort.. *L*
Så här har jag sett ut idag.

Vi fikade lite i Mjölby, energi behövdes för att orka shoppa vidare.

Jag drack kaffe
och Teddy åt en macka med salami/brie och lite kaffe till det.

När vi var färdigshoppade åkte vi en sväng i vackra Vadstena och tog en glass vid slottet.


Kärlek! Jag älskar dig Teddy!

Här kommer bilder på det jag köpte idag, mycket randigt ser jag... Jeansen är samma på alla bilder och även dom nya för dagen!



och så kommer då den halvnakna sanningen vid 7 månader.



Så där, nu blir det kaffe och släktforskning för hela kvällen!

Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Vad massor du har krympt, grattis till ett fantastiskt resultat/Kram Linda

    SvaraRadera