Min viktresa!

söndag 5 december 2010

Andra advent!

Dagen har varit bra, jag har varit ute och gått 2 rundor idag, första tog 40 minuter och den andra blev en lightrunda och tog 25 minuter.
Har fått råd och tips ang mitt matintag och eftersom jag gått upp i vikt så ska jag hålla mig strikt till 6 måltider/dag för att se om det hjälper.
Morgondagens matdag ser hur så här:
6/12
09:30 Havregrynsgröt (0,5 dl gryn + 0,5 dl lättmjölk) samt alla tabletter
12:00 Omelett gjord på 2 ägg och skinkost
14:30 Blomkålsmos 0,5 dl, ugnsstekt lax 0,5 dl samt spenat 0,5 dl
17:00 Keso 1 dl med mosad banan 0,5 dl
19:30 Blomkålsmos 0,5 dl, köttbullar 0,5 dl (3 st) samt 0,5 dl keso och alla tabletter
22:00 Fil med puré 1,5 dl alt Banansmoothie 1,5 dl

Jag vill ju verkligen att den här stora operationen ska funka på mig så jag går ner i vikt.

Åhh jag är sååå shoppingsugen men vet inte riktigt vilken storlek jag ska välja, jag har vunnit några auktioner på Tradera , 1 skjorta och 1 tunika och det har varit fina kläder som är liite för små än så länge (de stramar över bysten) men tids nog så. Jag vill inte betala för mycket heller för kläder som jag inte kommer använda så länge. Så länge det är vinter så ska jag nog i allafall försöka slita på de kläder jag har, vår och sommarkläder är ju mycket roligare att shoppa.

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar