Min viktresa!

fredag 3 september 2010

Livet efter semestern har börjat och jag har inte tid att blogg som jag vill!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, jag har tänkt flera gånger att jag ska skicka iväg ett inlägg men det har alltid kommit något annat ivägen.

Vad har då hänt sen sist?

Ja, inte så vidare mycket.
* Jag har varit hos psykologen och hon tyckte att jag var färdig behandlad och det känns ju bra.
* Jag har fyllt år.
* Jag har varit på släktforskningsmässa i Örebro, vi stannande inte där så länge utan köpte det vi skulle och åkte sen vidare till Mariebergs galleria och shoppade lite till.
* Vi har haft kalas för mig med goda mackor och god våffeltårta.
* Jag och min chef har varit i Stockholm på Kick-off om att tillgänglighetgöra talböcker för låntagare så de kan ladda ner och lyssna på böcker hemifrån. Vi var på Tal och punktskriftsbiblioteket som ligger precis vid Globen. Mycket givande dag även om det var jobbigt att gå upp kl 05 och vara hemma igen kl 19:30.
* Jag har bokat tid hos sjukgymnast för att få en bedömning på nacke och axlar som jag har mycket problem med.
* Har fått veta att vårdlotsen igår ringde personer vars remiss togs emot veckan innan jul så min remiss (2010-01-21) bör inte ligga långt ner i högen nu. Jag har bestämt vilket sjukhus jag vill bli opererad på och hoppas det kommer gå fort nu!
* Kan ju gratta mig själv till att detta blir inlägg 100!!!!!

Det var väl de stora händelserna, sen har jag läst mycket och jobbat.

Längtar till Bulgarien som en tok nu, 11 dagar kvar innan vi sticker. Valuta är reserverad, biljetten utskriven och nu tänkte jag boka parkering på Arlanda.

Tänkte släktforska, leta ny mobil, läsa och ta det lugnt ikväll, jobbar imorgon.

Älskar livet och trivs väldigt bra just nu!
Kram
//Åsa

2 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas det snart blir din tur!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Helene! Det har gått bra för dig förstår jag, vad tycker du har varit det svåraste sen du gjorde operationen?

    SvaraRadera