Min viktresa!

tisdag 17 augusti 2010

Slut??

Ja det verkar vara slut på både sommaren och på mig själv... Har ju fått mens till råga på allt också!
Har jobbat 8:30 - 19:15 idag inkl 6 timmar i lånedisken, då är man rätt mör i hövvet så att säga. Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb som jag älskar även om mina kollegor inte är roliga alla gånger. Dock så överväger trivseln med besökare och arbetsuppgifterna det andra tråkiga.

Just nu dricker jag kaffe och snart ska jag ta en dusch, imorgon är jag ledig för då ska Teddy och jag till Vrinnevi sjukhuset i Norrköping på gruppinformation inför min GBP-operation. Det är överläkare, sjuksköterska och dietist med. Hoppas jag blir godkänd och att jag också får veta hur lång tid jag kan förvänta mig att det tar innan operationen blir av, troligtvis i år i allafall har jag hört.

Teddys och mitt förhållande har verkligen gått upp och ned senaste tiden men vi vill båda kämpa för att det ska hålla. Bara han slipper vara arbetslös, det är den biten som har ställt till det. Jag vill verkligen dela HELA mitt liv med honom och på måndag firar vi yllebröllop!

Nu ska jag återgå till Facebook, Flashback och Viktop. Kanske borde läsa lite av jobböckerna och jag hemma, en kollega sa att hon tycker att jag skulle det efter att ha sett antalet hemlån... Har 58 böcker lånade på jobbet... Det är en STOR fördel att jobba på ett bibliotek.

Uppdaterar troligtvis imorgon kväll efter sjukhusbesöket!

Kram från regniga Vadstena!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar