Min viktresa!

tisdag 10 augusti 2010

Inne på sista semesterveckan!

Ja nu är det snart R.I.P semester 2010. Sista veckan kommer säkert att gå fort, jag har redan gjort lite och mer är inplanerat.
Vad har jag då gjort sen senast jag skrev, nja inte så mycket.

Både fredag och lördag var Teddy och jag nere vid slottet och kikade på de som fiskade kräftor, det var visst ont om dom i år.

I söndags tog vi det lugnt, släktforskade en del och Teddy övningskörde. Äntligen spräckte jag 30 000 poster i min släktforskningsdatabas. En milstolpe, fattar inte bara att man kan få ihop så många personer genom att släktforska.. Roligt är det i allafall.

Igår var jag och Lena Söderström på Vadstena Slott och släktforskade på landsarkivet. Sen beställde vi resa till Stockholm så dit ska vi imorgon.
Idag blir det släktforskning och bara ta det lugnt.

Här är en bild på kesokakan jag gjorde till helgen, den var god.


NJUT!!!!
Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Har du receptet på den kesokakan??
    Den ser läcker ut!!
    Btw.. fan va snygg du är! ;)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera