Min viktresa!

söndag 21 mars 2010

Tja Tja bloggen!

Jaha, så var det redan söndag!
Gick upp relativt tidigt idag med tanke på att jag var på lite kalas igår.

Vi hade det trevligt hos min syster, maten var god och drickat gott.

Tyvärr gick syrran och la sig VÄLDIGT tidigt, hon satt och sov i soffan redan kl 21 så tio över gick hon till sängs. Teddy och jag satt kvar med Kenneth och Andreas till kl halv 12 innan vi knallade hemåt. Min kamera ligger på jobbet så tyvärr blir det inga bilder från gårdagen, jag tog en på mig själv med mobilen innan vi gick, så här såg jag ut igår!

Idag blir det bara att ta det lugnt, är sugen på att gå ut och så men tycker att vädret är sååå trist, här regnar det. Hoppas det lättar upp till kvällen så man kan få lite frisk luft och en promenad.
Gött att LHC vann igår men så fult gjort av Norrena..... Osportsligt.
Vi såg matchen hos syrran, vi såg även lite av DIF-BIF, Teddy är inte glad åt det resultatet...
Nu ska jag återgå till Fejjan!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar